sobota, 7 stycznia 2012

05.Umiem wymyślac sensowniejsze tematy, ale mi się nie chcę i nawet nie wiem o czym napiszę, ale chyba wypada o czymś napisac.......

Ahoj wszystkim!
U nas kompletne nudy, znaczy u mnie, bo jakoś weny nie mam i ochoty. Śniegu nie mam, jakoś tako szaro, mokro, brudno, błoto i jeszcze dużo mogę wymieniać.
Jeszcze ten tydzień szkoły i potem ferie....Ale ten tydzień to istna tragedia. Poniedziałek-test z angielskiego, wtorek-test z historii,czwartek-próbny sprawdzian szóstoklasisty.....,piątek-sprawdzian z matmy.
Nauczyciele się zmówili i chcą nas tak zamęczyć byśmy w ferie się nawet z łóżka nie podnieśli.

Później przeedytuję i więcej napiszę..

9 komentarzy:

  1. Och, bardzo dobrze Cię rozumiem :/ Niestety :P
    Tydzień zawalony testami, kartkówkami i wszelką inną robotą, a za oknem szaro i byle jak.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też nudy.. I też nie ma śniegu ;(
    A w szkole to masakra ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zupełnie jakbym czytała o sobie ;/ Identycznie u mnie tylko te dni w tygodniu nieco inaczej się układają ,ale sprawdzianów też nam nie mało ! Zajrzyj do mnie : ;)
    http://baja0799-pamietnikksiezniczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nom u nas też ni ma śniegu.. ;/ Dla mnie to pogoda jest okropna... właśnie tak szaro i nudnoo ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. u nas też tak samo;/ Dodasz się do moich obserwatorów? umieścisz mój blog o Gabi w kolumnie "Najbardziej obwąchane blogi"?
    Ja już mam blog Psotki w kolumnie "Lubię" :))

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też kompletny brak śniegu...

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie tak samo ;)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, jasne. Ale to blog o psie, czy o Tobie i Twoich sprawdzianach?

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas na szczęście śniegu nie ma :) Ale błota, deszczu itp. to u nas niemało ;// Pozdrawiam i zapraszam do mnie- nowy post ;-)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz komentarz. Najpierw przeczytaj uważnie post, a potem zadawaj pytania. Nie reklamuj się i nie spamuj.