czwartek, 12 stycznia 2012

08.Co wyjdzie, jeśli dodamy odkurzacz i szarówę do siebie? Wyjdzie nam z tego wielki, straszliwy potwór.

Odkurzacz jest straszny. Bardzo straszny. Wydaje głośne "szuuu" i swoim pyszczkiem wciąga wszystko na co wpadnie. Boję się go. Zawsze uciekam, ale co by było, gdyby on mnie wciągnął?
Dzisiaj nikt nie odkurzał. Nie wiem czemu mi to przyszło do głowy. Chowanie się pod łóżkiem nic nie pomaga, bo nadal słyszysz "szuuu"!!!Już nie wiem co robić! uciekam i biegam. A biegam coraz szybciej. Jak błyskawica.
***
Straszne nudy w tym naszym domu. jedynym ciekawym zajęciem są spacerki. W lasku. Może zimno, ale dużo zapachów, liści i błota. Znaczy się, to ostatnie jest najgorsze, bo potem muszę mieć wycierane łapki. W tym czasie mogłabym się pobawić z Fikusiem, a nie jak jakaś dama dworu mieć myte nogi. Oprócz tego na dworze szarówa. Ludzie mówią, że psy nie dostrzegają barw. Kłamstwo! Widzimy kolory, tylko słabiej! Psy za to mają lepszy węch. I co ludzie, zazdrościcie?
***
Okropnie jest. Na drzewach nie ma liści! Czy drzewa są chore? Może się przeziębiły? Wszystkie leżą na ziemi w błocie. A kiedy słoneczko świeciło były takie piękne! I co teraz? A jeśli już ich nie będzie? To co wtedy?
***
A wiecie, że mam już trochę dłuższe włoski? Tylko patrzeć, kiedy Ola zacznie mi wpinać kokardy!

A po za tym zapraszam na psijaciele.blogspot.com


Psotka, Wasz kochany zwariowany Shih Tzu:)
PS. A i zapomniałam podziękować wszystkim tym, którzy powiedzieli, że jestem słodka, fotogeniczna i jeszcze masa innych komplementów. Dziękuję za buziaczki, ale powiedzcie mojej pani coś, żeby przestała mnie całować., bo chyba będę musiała dorwać jakąś zdechłą rybę, żeby przestała....Ale nie! Wtedy będzie mi myc pyszczadło, a to byłaby kompletna tragedia!!!

10 komentarzy:

  1. Fajny, zabawny pośćik :D Fajny pomysł...
    Pozdrawiam ;)
    __________________________
    caviki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe , nie martw się Psotka , Figa też boi sie odkurzacza ! :)

    Powiedz swojej pani , że nie dziwie się jej , że cie ciągle całuje , bo ja robie to samo Fidze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna notka ;) Zwłaszcza wzmianka o odkurzaczu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Psociu, ryba daje fajny efekt jak się w niej wytarzasz ;>>
    Luna robi tak samo ^,-
    ps dziękujemy za reklame bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach te odkurzacze... same z nimi kłopoty...
    PS. Widać że buziaczki dotarły;PP

    OdpowiedzUsuń
  6. heh.. ten odkurzacz o chyba wszystkie psy odstrasza ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehehe..;d Odkurzacz to zmooora :) Oczywiście dla psiaków :-)Psocia w kokardkach będziesz wyglądała uroczo ;-) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje słoneczko jest dzielne jak żołnierz na wojnie i nie boi się odkurzacza ! ; pp

    Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe, jak każdy piesek, fajny blog.
    WPadnij do mnie: http://moj-maly-ale-duzy-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę że nie tylko mój pies ucieka przed odkurzaczem, strasznie podoba mi się Twój blog - ciekawie go prowadzisz. Dodaj mnie do linków, ja Cię już dodałam. Zapraszamy do nas nowy post.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz komentarz. Najpierw przeczytaj uważnie post, a potem zadawaj pytania. Nie reklamuj się i nie spamuj.