piątek, 10 lutego 2012

13.Powracamy i się uczymy:)

Och...jak dawno nie pisałam. Stęskniłam się za blogiem. Czasem nabazgrałam coś na Pieskich Myślach, ale nic więcej. I zaniedbałam Wasze blogi...Sorry, że nie odwiedzałam, wybaczcie!
Z Psotką ćwiczymy:) Okazało się, że po długiej przerwie umie siad, łapa i leżeć. Sukces! I to ogromny. To strasznie mało, ale dla mnie jest to powodem do dumy. Od kilku dni tłuczmy czołganie się na różne sposoby, tylko pies-uparciuch czasem odmawia i udaje, że niema siły. Połowa trasy pod krzesłem przebyta, a ona się kładzie, wznosi wzrok do góry i patrzy się na mnie błagalnym wzrokiem. I leży w ten shihtzowaty sposób - nóżki wywinięte do tyłu, by jak największa powierzchnia ciała była ochłodzona przez zimną podłogę:)
Próbowałam popstrykać jej trochę fotek, ale jakoś marnie mi to idzie. Fotki czasem podpisuję, czasem nie. Leń ze mnie. No cóż, jaki człowiek, taki pies. Jestem leniwa i Psotka też jest leniem. I głodomorem:)
Kudłacz uprany! I jak ładnie pachnie....Cudnie! Po prostu super. Teraz może spać w łóżku ile chce, byle nie wchodziła mi na głowę <żart>. Pościągałam trochę nowych brushy do GIMP-a i wykorzystam je do obróbki fotek najbliższym czasem. Ciekawe czy ten czas w ogóle nadejdzie??
Jaki uśmiech~!

Jak każdy wie, zakaz kopiowania! zacznę foty niebawem podpisywać, bo im więcej osób wklika na mojego bloga, tym więcej fotek będzie w zasobach Google Grafika! A wtedy nie wiadomo kto taki obrazek weźmie....

Zawsze i o każdej porze zapraszam na psijaciele.fora.pl !

Pozdrawiam szczeknięciem:)

5 komentarzy:

  1. piękna sunia ! <3 post bardzo ciekawy <3 dodałam twojego bloga do obserwowanych, mogłabyś obserwować mojego bloga ?
    http://my-dog-spajki.blogspot.com/
    miło będzie gdy zostawisz komentarz.
    z góry dziękuję i przepraszam jeśli nie lubisz takich komentarzy.
    PS. Dopiero zaczynam ;p
    PS.2 mogłabyś informować mnie o NN ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia ;)
    Nom.. dawno nie pisałaś.. Tęskniliśmy za twoim blogiem ;P
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że znowu jesteś:)
    Gratulujemy postępów w nauce i życzymy by Psotka umiała jeszcze więcej sztuczek!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooooo.. już jesteś, my też się stęskniliśmy za wami ;* Wiesz zawsze dobrze, że umie te 3 komendy niż by nie umiała nic ;P Nauczycie się jeszcze..:D Jak zawsze śliczne zdj. :) Dziękujemy za komcia ;** Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!Gratuluję postępów ;)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz komentarz. Najpierw przeczytaj uważnie post, a potem zadawaj pytania. Nie reklamuj się i nie spamuj.